Пропозиції щодо стратегії розвитку міста

Печать

Перш за все хочу Вам подякувати за ідею обговорення Стратегії генерального плану міста Києва

На моє переконання, Київ повинен стати центром ділового та туристичного життя Європи, і в цьому руслі необхідно розвиватися.

Щодо туристичного аспекту, то хотілось зазначити:

-столітні надбання нашого міста руйнуються під різними приводами забудов та надбудов. Немає чіткої стратегії в цьому напрямі (або вона не виконується).

- не дотримання умов утримання пам'яток архітектури ЮНЕСКО. Постійні чвари щодо забудови територій навколо Софії Київської

- забудова віковічної пам'ятки архітектури "Десятинна церква", замість того, щоб зробити музифікацію даного об'єкту

Ділове життя столиці.

Необхідно просувати, в тому числі і на міжнародному рівні, проекти по будівництву ділових центрів на Рибальському півострові, та в районі промислової зони Телички.

Велику увагу слід звернути на інфраструктуру, в першу чергу на транспортну, адже не секрет, яких труднощів завдають маршрутки на дорогах нашого міста.

Щодо транспорту пропоную (див. прикріплений файл):

1. Кільцеву лінію міської електрички перетворити в повноцінну четверту лінію метрополітену: Графік руху розширити(з 6,00 до 24,00), проїзні документи зробити ті ж що і в метро (жетони, безконтактні картки).

2. Лівобережну лінію прокласти іншим маршрутом (бо половина її дублюється міською електричкою). По Маяковького - бул. Перова - просп. Алішера Навої- вул. Братиславська - м. Чернігівька (пересадка) – Червоноткацька - Гагаріна - Ленінградська площа - Дарницький вокзал - вул. Ахматової - пр. Григоренка - м. Позняки (пересадка)- і далі по проекту. (На прикріпленій карті позначена голубим кольором)

- Таким чином, вдасться охопити найбільш заселені масиви Лівого берегу.

- не потрібно продовжувати Сирецько - Печерську лінію до Дарницького вокзалу і далі.

- вдасться відмінити найбільш завантажені наземні маршрути лівого берегу - 45 автобус та 46 тролейбус, що покращить як і стан доріг (менше заторів), так і екологію району.

- Пересадочна станція не буде на Лівобережній, яка і так перевантажена, а буде на чернігівській, яка є не такою людною.

- проект ділянки Ленінгадська площа - Дарницький вокзал готові (перейняти від Сирецько Печерської лінії).

3. Швидкісний трамвай, який за останніми даними збираються відродити та продовжити до зал. пл. "Троєщина", потрібно продовжити до м. Лівобережна, а саме до того місця де буде вихід із запланованого виїзду тунелю "пл. Перемоги - м. Лівобережна". Та в майбутньому, по цьому тунелю з'єднати Борщагівський та Лівобережний швидкісні трамваї, які, можливо до того часу вдасться модернізувати під легке метро.

Через те, при розробці техніко-економічних умов згаданого тунелю необхідно передбачити прокладання цієї лінії громадського транспорту.(На прикріпленій карті рожевим кольором).

Дякую за увагу.

З повагою, Петро

Тэги: Киев, стратегия
Печать
Выбор читателей