Про зміни до проекту Генплану

Печать

Пропозиція по виключенню з Генплану будівництва дороги від проспекту Науки у напрямку Осокорків …

Вивчаючи Генеральний план міста Києва та його приміської зони на період до 2025 року із здивуванням виявили прокладання мосту через територію своєї дачної ділянки.

Пропонуємо виключити з Генерального плану міста Київ та його приміської зони на період до 2025 року дорогу, магістральну вулицю, яка може передбачати будівництво мосту разом з шляхопроводом або насипом.

Обґрунтування: Частина 1. Невідповідність законодавству.

Внесення вищезгаданого мосту(шляхопроводу) у Генеральний план міста Київ та його приміської зони на період до 2025 року не відповідає законодавству України, зокрема, з наступних причин.

Територія по якій, як планується, проходить вищезгаданий міст (шляхопровод) перебуває у нашій приватній власності, зайнята зеленими багаторічними насадженнями та відповідними садовими будинками. Ця територія з 1957 року використана для організації відпочинку громадян. Відповідно до чинних статутів садівничих товариств, прийнятих у відповідності до діючого на час прийняття законодавства, основною метою при використанні садівничим товариством наданих земель є організація колективного саду, створення умов для культурного проведення вільного часу членів товариства та їх сімей, зміцнення здоров'я. Використання вільного часу з метою його культурного проведення та зміцнення здоров'я є відпочинком в контексті визначень "Земельного кодексу України" з урахуванням законодавства в цілому. Садівничі товариства використовують, надані їм у безстрокове користування землі, для організації відпочинку. Згідноп.6 статті 35, статей 50 та 51 "Земельного кодексу України" ці землі належить до земель рекреаційного призначення.

Сам міст(шляхопровід) і процес його будівництва є джерелом шуму та забруднення повітря. Шум та забруднення повітря є факторами, що негативно впливають на здоров'я людини та стан зелених насаджень. Шум та забруднення повітря може перешкоджати використанню рекреаційних земель за призначенням і може вплинути на природний стан цих земель. Діяльність з планування на землях рекреаційного призначення, зайнятих зеленими насадженнями, будівництва мосту(шляхопроводу) спричиняє масове знищення зелених насаджень.(ствердження відповідно до чинного законодавства.)

Діяльність з планування на землях рекреаційного призначення будівництва мосту(шляхопроводу) є невід'ємною частиною діяльності з будівництва мосту(шляхопроводу) на цій території і, відповідно, може перешкоджати використанню рекреаційної території за призначенням, а також може негативно вплинути на природний стан цих земель.

Згідно частини 3 статті 52 "Земельного кодексу України" на землях рекреаційного призначення забороняється діяльність, що перешкоджає або може перешкоджати використанню їх за призначенням, а також негативно впливає або може вплинути на природний стан цих земель.

Планування будівництва мосту(шляхопроводу) спричиняє ліквідацію мого садового будинку. Більше того будівництво мосту(шляхопроводу), завдяки негативному впливу на здоров'я людини та природний стан рекреаційних земель зруйнує більшу частину рекреаційної території у сенсі її рекреаційного значення. Відповідно зруйнується значення об'єктів стаціонарної рекреації. Таким чином, планування будівництва мосту(шляхопроводу) спричиняє руйнацію об'єктів стаціонарної рекреації. Садові будинки є "іншими об'єктами стаціонарної рекреації" згідно Земельного кодексу України.

Згідно статті 2 закону "Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах", заборонено ліквідацію та руйнування об'єктів стаціонарної рекреації, визначених Земельним кодексом України на ділянках зайнятих зеленими зонами та зеленими насадженнями.

Відповідно до статті 4 закону "Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах" органи місцевого самоврядування при прийнятті рішень про розроблення містобудівної документації та її затвердженні передбачають збереження площ земельних ділянок рекреаційного призначення одночасно розширення площ земельних ділянок рекреаційного призначення.

Частина 2. Невідповідність інтересам громадян.

Я вважаю, що Проект Генерального плану міста Київ та його приміської зони на період до 2025 року в частині будівництва дороги, магістральної вулиці від проспекту Науки у напрямку Осокорків з можливим будівництво мосту разом з шляхопроводом або насипом є таким, що не відповідає моїм інтересам, як члена садівничого товариства власників та користувача земельної ділянки.

Вимагаю врахування моєї Пропозиції виключити з Генерального плану міста Київ та його приміської зони на період до 2025 року дорогу, магістральну вулицю від проспекту Науки у напрямку Осокорків, яка може передбачати будівництво мосту разом з шляхопроводом або насипом.

Частина 3. Неефективність та погані функціональні якості.

Існує проблема перевантаженості Південного мосту, яка на мою думку є першочерговою. Кількісний підхід у цьому питанні є неприпустимо хибним. Будівництво мосту(шляхопроводу) від проспекту Науки у напрямку Осокорків до оз. Мартишів є неефективним використанням ресурсів та коштів. Він не відводить транзитний потік, та суттєво не збільшує пропускну спроможність, коли люди їдуть на роботу з лівого берега на правий. На мою думку, набагато більш ефективним є варіант будівництва дороги або шляхопроводу з Харківської площі по вулиці Колекторній, з тунелем під Дніпром до вулиці Промислової, вздовж річки Либідь до вулиці Кіквідзе. При цьому довжина тунелю складає 1700 метрів. Я розумію можливі труднощі, зокрема, з перенесенням деяких опор високовольтних електромереж, але будівництво цієї дороги разом із будівництвом південного тунелю дійсно зможе вирішити завдання зі збільшення пропускної спроможності автомобільних переходів через р. Дніпро таким чином аби ліквідувати цю проблему на довгі роки. З огляду на перспективу будівництва нових районів, до переваг цього варіанту можна також віднести суттєво більшу екологічну привабливість та, меншу на 2 км відстань до центру міста рахуючи від південного кінця оз. Мартишів. Більше того, з'явиться можливість дістатися до центру міста, як через Московську або Либідську площу так і по вул. Кіквідзе, на вибір.

Згідно статті 17 закону "Про регулювання містобудівної діяльності" Генеральний план населеного пункту має розроблятися та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Внесення до Генерального плану мосту від проспекту Науки у напрямку Осокорків не узгоджується з такими головними напрямами містобудівної діяльності як захист життєвого та природного середовища від шкідливого впливу техногенних і соціально-побутових факторів; забезпечення високих архітектурно-планувальних, функціональних і конструктивних якостей об'єктів містобудування.

Пропозиція не обмежує можливості, будь яких, осіб чи установ, щодо виконання обов'язків зі створення транспортної інфраструктури запланованих до будівництва районів. Зокрема, можливе включення до генерального плану міста Києва тунелю (або мосту) від вулиці Промислової до вулиці Колекторної. Прийняття пропозиції призведе до узгодження генерального плану з вимогами законодавства України.

Пропозиція є передбаченим законом засобом доведення змісту відповідних законних інтересів до замовника генерального плану, подана у відповідності з законодавством, містить законні вимоги і підлягає врахуванню згідно статті 5 закону "Про основи містобудування".

Анатолій К.

Тэги: Киев, Генплан
Печать
Выбор читателей
В.о. директора департаменту з питань люстрації Міністерства юстиції призначено 23-річну Анну Калинчук. Ваша реакція з цього приводу?