Благоустрій міста. Розбудова соціальної інфраструктури. Інтеграція існуючих соцпроектів

Печать

Ні для кого не секрет, що у Києві нині існують закинуті, "забуті"?, частково зруйновані будівлі. Вони переважно приваблють до себе стихійні скупчення злочинців, алкоголіків, наркоманів; з погляду теорії розбитих вікон, ще й виключно на опосередкованому рівні завдають значної шкоди.

Аби розв"язати дану проблему, а також деякі інші, пропоную наступне:

Пункт 1.

Передавати такі будівлі у комунальну власність відповідним громадам, при цьому реалізовавути їх реконструкцію (визначати актуальні недоліки, передусім у соціальній сфері; провести їх громадське обговорення, експертну оцінку; за результатами яких скласти план реконструкції).

Додатково:

Заохочувати до участі комерційні/некомерційні компанії, громадські організації та ін.;

Провести відкритий тендер серед компаній забудовників/постачальників;

Залучити інноваційні технології у галузях екології матеріалів та енергоефективності (Стратегія: "Трьохлітровий дім")

Пункт 2.

Починаючи з етапу проектування, створені робочі місця закріпити за студентами та випускниками навчальних закладів усіх типів (не більше 3 років після закінчення навчання).

Паралельно: створити та привести до дії закон "Про особливий статус спеціальних будівель соціального спрямування" , за яким повністю звільнити від оподаткування такі будівлі включно з усіма некомерційними установами, що там розміщені, а також працівників.

Щодо можливих суперечностей у плані фінансової доцільності.

Впровадження таких рішень дозволить:

Покращити конкурентне середовище (вища з/п в цих установах, при невеликій к-сті місць) - підвищення рівня кваліфікації спеціалістів;

Переведення комерційних у "некомерційні" організації (з усіма відповідними наслідками) за умови передачі певної частини прибутку у фонд установи та виконня деяких інших вимог (визначається громадою) + низький рівень використання комунальних благ (енергоефективність) = перехід проекту від дотаційного рівня до прибуткового;

Як наслідок з вищенаписаного, підвищення темпів розвитку локальних територій розміщення таких установ. (соціальний напрям, наприклад, утримання парків та скверів, має формуватися спрямовано, шляхом обговорення; а не пассивним чином, що допустимо для інших сфер розвитку);

Створюється необхідна база для втілення інших соціальних програм, таких як посилення значення велосипедів у транспортній системі міста /здорового способу життя;

Зниження соціального тиску пассивним чином. (в окремо взятому вигляді малоефективно, але є важливою частиною комплексних заходів).

Трохи конкретики щодо впровадження.

Вартість проекту значною мірою залежить від виділених проблем та стану споруди, може сягати значних об"ємів, але за ефективного втілення у дію додатку до пункту 1, фінансування з боку КМДА зводиться фактично до організації і реклами, а також створення резервного фонду для стабільної роботи (логічно було б використати для цього цільові кошти з державної програми по збільшенню енергоефективності будівельної галузі на 2010-2014 роки).

Тривалість залежить від тих самих причин, але терміни для кожної окремо взятої будівлі об"єктивно не мають бути довшими за 1 рік.

Важливо зазначити, що на данний момент найефективніше реалізовувати даний проект щодо колишнього басейну "Чайка"(закритий 15 років тому) за адресою Тимофія Шамрила, 2; З огляду на те, що 5-річний термін її передачі ООО "Либра" скінчився у 2010 році (за весь цей період там не відбулося жодних змін), тобто зараз у купі сміття біля станції метро "Дорогожичі" знаходиться незадіяна будівля значних розмірів, яка потребує по суті косметичного ремонту, близькість до парку також створює необхідні сприятлві умови.

Тэги: Киев, Стратегия развития Киева
Печать
Выбор читателей
В.о. директора департаменту з питань люстрації Міністерства юстиції призначено 23-річну Анну Калинчук. Ваша реакція з цього приводу?