​Холодно у вагоні? Що робити?

Печать

Багато хто любить подорожувати взимку. Воно то й ясно: в Карпатах сніг, візерунки і позитив.

Разом з тим, туристів може очікувати невеличка неприємність у вигляді холоду у вагонах і, як наслідок, – проблеми зі здоров'ям. Що робити? Куди скаржитись?

Фото: АиФ

Перший варіант — написати гнівний постік на фейсбук і позначити всіх, кого можна. Можливо буде результат, але цікаво, який? (Як варіант — позначити мене, а я напишу вам, куди і шо скаржитись :)

Другий варіант — скаржитись самому. В УЗ існує така ієрархія відповідальних осіб:

Провідник – начальник потяга з книгою скарг – гаряча лінія УЗ\мінінфраструктури – скарга на урядову гарячу лінію\в санепідемстанцію по приїзду.

Якщо холодно у вагонах:

Згідно:

з п-п. 3.6., 3.11., 3.13. (абзац 2) Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту

3.6. На шляху прямування, а також під час подачі поїзду під посадку в зимовий час, перехідний період температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +20° +/-2° , а влітку +24° +/-2° (тільки в вагонах, де є кондиціонери).

У вагонах з автоматичним включенням вентиляції, з устаткуванням для кондиціонування повітря, вентиляція повинна вмикатися автоматично в залежності від температури повітря в вагоні.

Згідно з правилами перевезення пасажирів:

п. 1.4. Працівники залізниць та суб'єктів господарювання повинні ... уживати заходів з метою усунення недоліків в обслуговуванні громадян незалежно від того, за яких обставин та з чиєї вини вони виникли.

п. 8.32 У разі виявлення технічної несправності вагона … начальник поїзда повинен розмістити пасажирів на вільні місця у вагонах цього самого поїзда, у тому числі й у вагонах вищої категорії.

Згідно п. 2.17. (абзац 2) Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту:

Вагони, які мають незадовільний санітарний стан або з неусуненими недоліками, включати в пасажирський поїзд забороняється.

Тобто температура має бути на рівні +18..+22 градусів. Дізнатись температуру у вагоні можна за допомогою термометра, який мусить висіти у кожному вагоні.

В плацкартних вагонах градусник знаходиться зверху, біля місця №2, в купейних – висить десь посередині вагона.

Якщо ж у вашому вагоні холодно, а в інших тепло, викликайте провідника і вимагайте перевести вас до іншого вагону, де тепло. Тут можна обійтись і без книги скарг — головне, щоб вас перевели в тепло.

Також ви маєте право вимагати викликати начальника потяга з книгою скарг, в яку і занести інформацію про стан вагону.

У випадку, коли провідники розповідають, що їх покарають і тому просять не писати нічого в книгу скарг — пообцяйте їм, що ви там пропишете, що ви не маєте претензій до провідників.

Разом з тим, бажано записати номер вагону — табличка знаходиться при вході до самого вагону, зверху – зауважте, що номер багатоцифровий. По приїзду в пункт призначення варто зробити звернення або на гарячу урядову лінію або на гарячу лінію УЗ. Якщо провідник трапився хороший — дійсно топив, але внаслідок особливостей вагону (дуло з вікна, наприклад), було холодно — у зверненні вказувати, що претензій до роботи провідника ви не маєте. Якщо ж ви дізнались зі слів провідників, що у вагоні постійно холодно — взагалі чудово. Паралельно через гарячу урядову лінію (http://ukc.gov.ua) вказуєте на початку звернення “санепідемслужба” та вказуєте, що температура у вагонах потяга №*** не відповідає санітарно-епідеміологічним нормам та просите провести експертизу.

У випадку протягів з вікна:

Згідно п-п. 1.5., 12.1. (абзац 2) Правил технічної експлуатації залізниць України

1.5. Працівники залізничного транспорту повинні утримувати у належному стані робоче місце та довірені їм технічні засоби. ...

Відповідальність за виконання цих Правил та інструкцій покладається на виконавців та керівників відповідних підрозділів.

12.1. ... Не допускається включати до поїздів пасажирські вагони з ... несправностями, що порушують нормальні умови перевезення пасажирів ...

Згідно п-п. 2.15. (абзац 1, 3), п. 3.13. (абзац 2) Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту

Не допускаються до відправки в рейс та включення в склад пасажирського поїзду і підлягають відчепленню в пунктах формування та оборотного виїзду вагони і вагони-ресторани, які мають: - забруднені приміщення вагону, розбите та відсутнє скло в вікнах, віконні рами, які неутеплені в холодний період року …

Алгоритм наступний:

1) Викликаєте провідника та говорите йому, в чому суть ваших претензій. Разом з тим, можете просити перемістити вас на місце, де не буде дути.

2) У випадку, якщо він відмовляється усувати порушення — вимагаєте викликати начальника потяга з книгою скарг, куди це все записуєте, або разом з начальником приходите до взаєморозуміння.

По приїзду в пункт призначення – алгоритм той самий: варто зробити звернення або на гарячу урядову лінію або на гарячу лінію УЗ.

Якщо провідник і тут попався хороший, у зверненні вказуєтее, що претензій до роботи провідника ви не маєте.

Любіть Україну та щеміть чиновників :)

Тэги: зима, путешествие, Укрзализныця
Печать
Материалы по теме
Читайте в разделе

Выбор читателей
Слідчі ГПУ прийшли з обшуком до Клюєва та Сівковича, але випадково потрапили до Ляшка. Як таке могло статися?