191 виборчий округ: виборців перевірили на засвоєння політичної агітації

Печать

День голосування у Старокостянтинові (191 виборчий округ) запам’ятається специфічним креативним ходом – на близько десяти біл-бордах розміщено непримітне на перший погляд деревце з урожаєм яблук. Цю химерну окрасу, як стверджують очевидці, розклеїли учора зранку на біл-бордах, які до цього експлуатував кандидат у народні депутати і голова благодійного фонду “Розвиток рідного Поділля” Віктор Бондар. Скажете, дивний збіг обставин? Нічого подібного, адже малюнок з деревцем має прямий стосунок до передвиборної активності цього мажоритарника та цілої мережі обслуговуючих атрибутів пана Бондаря.

Фото: Предоставлено автором

Влітку претендент на крісло народного обранця у райцентрі Деражня встановив дитячий майданчик, який принагідно “нафарширували” відповідною символікою для візуального закарбуванння у пам’яті виборців. Так, на лавках для сидіння написали гасло з тим же міфічним деревцем: “Ми разом побудували дитячий майданчик”. Наступний інформаційний стенд на дитмайданчику вносив пояснення: його мецената звати Віктор Бондар, який не поруч, а разом. Картину доповнювало все те ж плодове деревце.

Під час зустрічей з виборцями бренд деревця постійно супроводжував кандидата у нардепи. Це чітко проілюстрував сам Віктор Бондар на своїй сторінці у “Фейсбуці”, виступаючи перед велелюдною публікою.

Фото: Facebook Виктора Бондаря

Також символ родючості використовувався в друкованій продукції від Бондаря – у шапці газети “Розвиток Поділля+”.

Значний асоціативний ряд, застосований мажоритарником упродовж передвиборного періоду, сьогодні мав би стати холодним душем для голів виборців. Наскільки спрацювала подібна політична технологія, буде невдовзі відомо. З іншого боку, залишається відкритою моральна площина – на скільки правильно або коректно не нав’язливо залазити у підсвідомість електорату, коли останній ще визначається, кого підтримувати.

Тэги: парламентские выборы, Хмельницкая область
Печать
Читайте в разделе
Анонс